English

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد؛

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس کل دادگستری مازندران بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با متخلفین حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تأکید کرد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عباس پوریانی در حاشیه بازدید از ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته در روستای پلطان شهرستان تنکابن اظهار داشت: مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی باید به تکالیف و وظایف خود در راستای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا از هرگونه اقدام غیرقانونی جلوگیری شود.

وی با اشاره به وجود مواهب طبیعی مازندران، بر ساماندهی وضعیت ساخت و ساز‌ها در استان تأکید کرد و ادامه داد: قطعاً با افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم برخورد قانونی رؤسای دادگستری و دادستان‌ها با متخلفین در راستای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز تأکید و تصریح کرد: می‌طلبد مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی به وظیفه و تکالیف خود در این خصوص به شکل مطلوب عمل کرده و از ساخت و ساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنند.

وی افزود: طبق قانون، اقدام افرادی که نسبت به ساخت و ساز‌های غیرمجاز اقدام می‌کنند، جرم است و در قانون برای متخلفین و مجرمین این حوزه، جریمه و قلع و قمع تعیین شده است.

پوریانی همچنین از صاحبان زمین‌های کشاورزی خواست قبل از هرگونه اقدام برای ساخت و ساز، نسبت به اخذ مجوز‌های قانونی از کمیسیون مربوطه در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: متولیان تعیین بافت شهری و روستایی نیز با برنامه ریزی صحیح و مراجعه به محل موردنظر و انجام کارشناسی دقیق، نسبت به تعیین صحیح محدوده طرح هادی اقدام کنند تا از بروز مشکلات بعدی و ایجاد زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه