English

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛

بهره برداری از ۷ پروژه ورزشی و ۱۴ مرکز مشاوره ازدواج جوانان در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهره برداری ۷ پروژه ورزشی و ۱۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج جوانان در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از ۷ پروژه ورزشی و ۱۴ مرکز مشاوره ازدواج جوانان در هفته دولت
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی رجبی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی و همچنین تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی است برای تبیین دستاورد‌ها و بیان موفقیت‌های دولت‌ها که در سایه تلاش و مجاهدت دولتمردان و کارکنان به دست آمد.

وی ادامه داد: به میمنت هفته دولت، ۷ پروژه ورزشی و فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان مازندران به بهره برداری خواهد رسید که چمن مصنوعی، استخر، سالن ورزشی و طرح فرهنگی بهره برداری از نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان مازندران از آن جمله است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران مازندرانی در حوزه قهرمانی گفت: در المپیک پاریس بیش از ۳۰ درصد مدال‌های کسب شده را ورزشکاران مازندران به ارمغان آوردند که شامل یک طلا و سه مدال نقره بود و این موضوع نشان دهنده بزرگی و گستردگی ورزش این استان است.

وی، نگاه ویژه به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان و عدالت ورزشی را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز می‌توانیم بگوییم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برخی از دور افتاده‌ترین روستا‌ها هم امکان ورزش برای جوانان فراهم شد.

رجبی، پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه ورزش همگانی را اولویت مهم دستگاه ورزش و جوانان مازندران دانست و بیان داشت: این موضوع به سلامتی جامعه و ترویج نشاط اجتماعی مرتبط است و به عبارتی هزینه در ورزش همگانی، یک سرمایه گذاری و آینده نگری برای سلامت جامعه است. 

وی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج جوانان در دولت چهاردهم به بهره برداری می‌رسد و فعالیت تخصصی تشکل‌های مردم نهاد جوانان، اعزام مسئولان فرهنگی هیأت‌های ورزشی به دوره‌های دانش افزایی ملی، برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از فعالین حوزه ازدواج و پیگیری تسهیلات حوزه ازدواج مهمترین اقدامات در حوزه جوانان و فرهنگی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان مازندران گفت: تکمیل ۳۱ پروژه ورزشی در مدت کوتاه، ساماندهی هیأت‌های ورزشی، کسب افتخارات در میادین بزرگ ورزشی، کمک به راه اندازی تشکل‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان و... مؤید آن است که مسیر شتابان توسعه ورزش و جوانان ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه