English

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح همزمان ۱۱ طرح بهداشت و درمان مازندران در روستای امام‌زاده قاسم تنکابن

استاندار مازندران گفت: فراهم بودن زیرساخت‌های گردشگری با ایجاد شهرک‌های سلامت در کنار اطبای حاذق و ماهر و پتانسیل طبیعی، مازندران را به مقصدی مطلوب در گردشگری سلامت می‌کند. ‎

 افتتاح همزمان ۱۱ طرح بهداشت و درمان مازندران در روستای امام‌زاده قاسم تنکابن
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در آیین افتتاح همزمان ۱۱ طرح بهداشت و درمان استان مازندران در روستای امام‌زاده قاسم تنکابن با تأکید بر اینکه راهبرد بهداشت و درمان، راهبرد کاملی نیست اظهار کرد: در مسیر توسعه باید فکر راهبردی، نقشه و برنامه راهبردی و اجرای راهبردی داشت و الگوی راهبردی صحیح و برای آن بسته درست کنیم.

وی بر وضعیت زیرساخت‌ها در تمامی حوزه‌ها و همچنین بهداشت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: در مازندران اندیشه توسعه به بلندای ظرفیت و داشته‌هایش نیست و نتوانسته از رشد گردشگران به رشد اقتصاد گردشگری برسد.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه در مازندران حداقل باید در سه نقطه شهرک سلامت ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مازندران از ۳۵۰ میلیارد دلاری درآمد گردشگری چقدر توانسته بهره ببرد.

وی با بیان اینکه در کنار البرز و درختان بلند جنگلی، بلندنظر بیندیشیم و در افق دور نقشه راه ترسیم کنیم، گفت: در گردشگری سلامت باید ضعف و فرسودگی زیرساخت‌های جاده‌ای، ریلی و مراکز اقامتی موردتوجه قرار گیرد.

نوری با اشاره به تأکید ریاست جمهوری بر نقشه راه درحوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و اجتماعی متذکر شد: در راستای تسریع در رفع مضلات و مشکلات باید نظام ارجاع داشت.

وی با تأکید بر اینکه دست از خط‌کشی‌ها بردارید، افزود: توسعه و پیشرفت با اتفاق‌نظر، وفاق و اتحاد رخ خواهد داد.

استاندار مازندران گفت: بستر لازم اقتصادی، عمرانی , گردشگری را برای سرمایه‌گذاران و خیرین بزرگ مهیا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه