English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد؛

بهره برداری از روگذر سوخته کلا با حضور استاندار مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره ‌برداری از عملیات احداث روگذر روستای سوخته کلا قائمشهر با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از روگذر سوخته کلا با حضور استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن جهانیان اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث روگذرسوخته کلا به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تأثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی 30 روستای همجوار دهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، ادامه داد: با افتتاح این پروژه تردد بیش از 40 هزار جمعیت 30 روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

وی افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

جهانیان بیان داشت طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود از جمله پل اروست شهرستان ساری، امیرده و گردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

وی از بهره برداری و آغاز به کار 131 پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر 1205 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه در قالب 95 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 605 میلیارد تومان و 36 پروژه آغاز به کار با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان طی هفته دولت در راه های استان آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه