English

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار:

سه تن گوشت گوساله گرم تنظیم بازاری در فریدونکنار توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار گفت: از ابتدای اربعین امسال تاکنون بیش از ۳ تن گوشت گوساله گرم تنظیم بازاری در این شهرستان توزیع شد.

سه تن گوشت گوساله گرم تنظیم بازاری در فریدونکنار توزیع شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حمیدرضا معماریان از توزیع بیش از ۳ تن گوشت گوساله گرم طرح تنظیم بازار به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲ میلیون و 990 هزار ریال در شهرستان فریدونکنار از ابتدای اربعین امسال تاکنون خبر داد.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۳ تن گوشت گرم گوساله در سطح این شهرستان توزیع شد، ادامه داد: با توجه به تمهیدات جهاد کشاورزی در زمینه تهیه و توزیع اقلام سبد کالای خانوار، هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه بازدید از واحدهای فروش پروتئینی و مواد غذایی روزانه در جریان است، تصریح کرد: تأمین گوشت مصرفی مردم به قیمت مناسب و جلوگیری از گران‌فروشی و کنترل قیمت در بازار هدف توزیع گوشت گرم بوده و در این راستا با توجه به سبد غذایی خانوارها، گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار نیز در حال عرضه است.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی و احتکار، موارد را به واحد بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند تا از گرانی و گرانفروشی در حوزه اقلام اساسی جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه