English

دادستان مرکز مازندران اعلام کرد؛

حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران در دستور کار ویژه دادستانی مازندران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز، مقابله با قاچاق چوب و حراست از اراضی ملی را از مهمترین برنامه های دستگاه قضایی استان برشمرد.

حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران در دستور کار ویژه دادستانی مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی اکبر عالیشاه در دیدارِ فرماندار ساری، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و اساسی در مازندران، جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز و حراست از اراضی ملی است، اظهار داشت: با کسانی که بخواهند به اراضی ملی و منابع طبیعی استان، تعرض کنند برخورد قاطع و قانونی می‌ شود.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران به روسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان، مبنی بر مقابله با هرگونه تخلف در اراضی ملی و منابع طبیعی، فرمانداران و دهیاران باید نسبت به این موارد حساسیت ویژه داشته باشند. دستگاه قضایی استان نیز از مدیرانی که صادقانه در جهت حفظ حقوق بیت المال تلاش می کنند، حمایت قضایی و قانونی خواهد داشت.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران همچنین با اشاره به اهمیت قانونگرایی تصریح کرد: مردم شریف استان موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند؛ قانون گرایی باید در جامعه بسط، نشر و گسترش یابد.

وی خاطرنشان ساخت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با همدلی، همفکری، مشورت و هم افزایی، ضمن شناسایی مشکلات استان، تلاش کنند مشکلات مردم و سرمایه گذاران از طریق مجاری قانونی به بهترین شکل برطرف شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه