English

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

افتتاح سی امین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان توانخواه کشور

آیین افتتاحیه سی امین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان توانخواه کشور ( دارای اختلال طیف اوتیسم، سندرم داون و کم توان ذهنی ) در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

افتتاح سی امین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان توانخواه کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، همزمان با فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد فعالیت های المپیک ویژه ایران، آیین افتتاح سی امین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان توانخواه کشور دارای اختلال طیف اوتیسم، سندرم داون و کم توان ذهنی با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در اردوگاه دانش آموزی بادله شهرستان میاندورود برگزار شد. 

استاندار مازندران اظهار داشت: هدف این جشنواره را ارتقاء سلامتی و تندرستی جسمی و ارتباطات اجتماعی و ورود افراد به جامعه از طریق ورزش مطرح کرد.

یوسف نوری ادامه داد: در این جشنواره افراد توانخواه ذهنی با هر سطح توانایی حضور دارند و بی تردید فعالیت‌های بدنی مستمر و مناسب افراد با نیازهای ویژه بر میزان برخورداری از سلامتی و کاهش عوارض روحی و جسمی تأثیر دارد.

وی با تأکید بر اینکه ورزش در زندگی و ارتباطات اجتماعی این افراد نقش کلیدی دارد، گفت: برگزاری ورزش سازمان یافته و بازی و تفریح در سلامت جسمی و آرامش فکری و روانی کودکان با توان کم ذهنی کمک می‌کند.

استاندار مازندران یادآور شد: با حضور خیرین و حمایت مسئولان، ورزش این کودکان را در ارتقای سلامتی آنها توسعه و گسترش دهیم.

وی با اشاره به حضور ارزشمند و درخشش ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک، افزود: امیدوارم این عزیزان در این جشنواره، آمادگی لازم را در جهت کسب مقام و مدال در مسابقات جهانی و رویدادهای بین‌المللی را به دست آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه