English

استاندار مازندران خبر داد؛

ثبت ۱۱ درصد از تردد کشور برای مازندران در تعطیلات اخیر / مسافران و گردشگران به طبیعت مازندران احترام بگذارند

استاندار مازندران با تأکید بر رونق چشمگیر گردشگری تابستانی در مازندران از ثبت ۲۱ میلیون تردد یعنی ۱۱ درصد از تردد کشور برای استان در تعطیلات اخیر خبر داد و گفت: کار ستاد خدمات سفر استان باید بی وقفه و دائمی باشد و نظارت بر امور تداوم داشته باشد.

ثبت 11 درصد از تردد کشور برای مازندران در تعطیلات اخیر / مسافران و گردشگران به طبیعت مازندران احترام بگذارند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری با تأکید بر رونق چشمگیر گردشگری تابستانی در مازندران از ثبت ۲۱ میلیون تردد یعنی ۱۱ درصد از تردد کشور و ورود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به استان از مازندران به عنوان گردشگر‌پذیرترین استان طی تعطیلات اخیر در کشور خبر داد و اظهار داشت: سفر، ویژه نوروز نیست و سفرهای تابستانی در مازندران با توجه به ظرفیت‌های طبیعی از جایگاه ویژه برخوردار است و در راستای نظارت همیشگی بر جریان سفر، ستاد تسهیلات و خدمات سفر دائمی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در مسئله تأمین ارزاق و سوخت و بنزین و دیگر نیازمندی‌های گردشگران هیچ کاستی وجود ندارد، ادامه داد: حجم بالای سفر و افزایش ترافیک، ارائه خدمات را با کندی مواجه می‌کند و مسافران صبور باشند.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در استان نیست، ایجاد برخی ترافیک ها را نتیجه حجم بالای سفر و افزایش تقاضا مطرح کرد و افزود: تشدید نظارت بر بازار را افزایش دهید.

وی متذکر شد: حکمرانی باید دقیق، شفاف و مردمی باشد. تمامی دستگاه‌ها نظارت بر امور را افزایش دهند تا در تمامی بخش ها نهایت خرسندی و رضایت برای مردم حاصل شود.

نوری در راستای فقدان سرویس‌های بهداشتی، دستورات لازم درجهت در دسترس قرار گرفتن مدارس، مساجد و پمپ بنزین‌های در مسیر جاده در ارائه خدمات به مسافران را به دستگاه های مرتبط اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه‌های زیرساختی بعضی از معابر دچار نقایصی هستند، بر ایجاد سرعت کاه‌های استاندارد در مازندران هشدار داد و خاطرنشان ساخت: با تداوم پیگیری‌ها برای عملیات اجرایی راه‌ها، آزادراه‌ها و کمربندی‌ها، اولویت‌بندی و کسب اعتبارات لازم به وزیر راه و شهرسازی و نگاهی ویژه به ارائه خدمات ملی در استان مازندران اعلام شد.

استاندار مازندران همچنین خواستار برنامه‌ریزی قطعی برق و اعلام زمان آن به مردم شد و ابراز داشت: با توجه به اینکه نیاز مصرف برق استان در ایام عادی ۲۱۰۰ مگاوات می‌باشد و در پیک سفر با ناترازی‌ها روبرو هستیم، پیش بینی و تدابیر لازم باید صورت گیرد تا قطعی برق به کمترین حد لازم برسد.

وی در راستای ارائه خدمات ملی با زیرساخت‌های استانی افزود: نیاز آب شهری و روستایی در استان ۱۵ لیتر در ثانیه است و این تقاضا در روزهای سفر به خصوص از ایام نوروز تا پایان تابستان به ۳ تا ۵ برابر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه