English

با حکم مدیرعامل؛

آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال ایران قائم مقام باشگاه ستارگان چالوس شد

مربی و آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال ایران قائم مقام باشگاه فوتبال ستارگان چالوس شد.

آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال ایران قائم مقام باشگاه ستارگان چالوس شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، وحید حبیب زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان چالوس طی حکمی دکتر علیرضا ترخان مربی و آنالیزور سابق تیم ملی جوانان ایران را به سمت قائم مقام مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان چالوس منصوب کرد.

ترخان دارای دکتری تخصصی مدیریت ورزشی(DBA)بوده و رزومه بسیار قوی در سطح ملی و بین المللی دارد و دارای دهها مقاله معتبر ورزشی در سطوح بین المللی می باشد.

وی پیشتر که به عنوان آنالیزور باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت داشته است به عنوان آنالیزور با باشگاه FC tuzla در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین در قاره اروپا همکاری می کرده است.

همچنین آنالیزوری و مربیگری باشگاه اترک بجنورد در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و آنالیزوری و مربیگری  در  باشگاه نظامی عقاب نهاجا در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور بخش دیگری از سابقه فعالیت مرد با دانش فوتبال ایران است.

ترخان همچنین در دوره ای که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود آنالیزوری باشگاه استقلال را بر عهده داشت و در جام باشگاه‌های آسیا 2021 عملکردی موفق و قابل ستایش از وی و باشگاه استقلال بر جای مانده است.

وی در زمان سرمربیگری داوود مهابادی در تیم ملی فوتبال جوانان ایران آنالیزور تیم ملی جوانان ایران بوده است.

آنالیزور تیم امید های پرسپولیس تهران، مدرس دوره های آنالیز فوتبال در دانشگاه تهران، قائم‌مقام اسبق باشگاه اترک بجنورد و مسئول پروژه گرس روتز فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کسب ارتقای ایران در این بخش در بین تیم های ملی فوتبال دنیا بخش دیگری از رزومه علیرضا ترخان عبارت است. 

باشگاه ستارگان چالوس در آینده نزدیک از مدیر رسانه ای، مدیر امور اداری، مربیان جدید در بخش های مختلف از جمله دروازبانی و تعدادی دیگر از پرسنل های خود رونمایی خواهد کرد تا با تکمیل کادر مدیریتی و فنی آماده حضوری قدرتمند در لیگ های کشوری گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه