English

استاندار مازندران:

۲ سند گردشگری دریامحور در مازندران تدوین می‌شود

استاندار مازندران گفت: دو سند توسعه و جامع گردشگری دریامحور در استان در دست تدوین و تهیه است.

۲ سند گردشگری دریامحور در مازندران تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در رویداد نود سالگی شهرداری تنکابن اظهار داشت: شهرسازی از تمدن بین النهرین آغاز شده و مهمترین آن در مکتب اصفهان بوده و شهرسازی به معنی مدنیت امروزی در آن شکل گرفته است.

وی ادامه داد: شهرها در دور آن دیوار و دژ داشت و در درون شهر مالیه و بلدیه و نظامیه و عدلیه در چهار طرف میدان وجود داشت و نمونه آن را در شیراز، رامسر و.... دیده می‌شود.

استاندار مازندران گفت: در درون شهر مساجد و حمام جانمایی شده بود و در امتداد آن خیابان‌ها کشیده می‌شدند اما در ادوار بعدی شهرهایشان دچار یک بهم ریختگی شدند و این بهم ریختگی باعث کم رونقی شهرها شده است.

وی با بیان اینکه ما امروز رویداد نود سالگی شهرداری تنکابن را که مهد مفاخر کشور است، جشن می‌گیریم، تأکید کرد: ما باید کارهای بزرگ انجام بدهیم و وقت را برای انجام کارهای کوچک مصرف نکنیم.

نوری درباره جاده چالوس به رامسر تصریح کرد: این جاده باید با بسته جاذبه‌ها برای سرمایه گذار کامل شود و به همین منظور با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کردیم.

وی با تأکید براینکه دو سند جامع توسعه گردشگری و سند جامع گردشگری دریا محور برای مازندران در دست تهیه و تدوین است، خاطر نشان ساخت: مازندران باید با برنامه ریزی درست به قله توسعه و پیشرفت در شأن خودش برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه