English

به نویسندگی مرتضی رمضان زاده:

کتاب «بازیگری در یک نگاه» تألیف و چاپ شد

این کتاب ابزارهای بازیگری را برای شما تشریح می کند و متأسفانه بعضی از هنرمندان ما فکر می کنند که فقط بدانند کفایت می کند ولی دانستن و عمل نکردن مساوی است با ندانستن.

کتاب «بازیگری در یک نگاه» تألیف و چاپ شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مرتضی رمضان زاده پس از سالها فعالیت هنری در زمینه سینما و تلویزیون، نویسندگی و کارگردانی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی و پس از به چاپ رساندن کتابهای چون، «چیران»، رمان «مثل دیگران» و «سلوک عشق» این بار کتابی تحت عنوان بازیگری در یک نگاه را منتشر می سازد و در زمینه نگارش کتاب و فیلمسازی فعالیت خود را ادامه می دهد.

بازیگری در یک نگاه، کتابی است 95 صفحه ای که در مورد دنیای بازیگری و چگونگی آن با شما صحبت می کند.

این کتاب آموزشی است در تجربه ای که به دست آمده است و هر هنرجو و یا هنرمندی باید از مرز آن عبور کند تا بتواند یک هنرمند خلاق و ماندگار باقی بماند.

 

کتاب بازیگری در یک نگاه به صورت مفید و کاملاً حرفه ای شما را با فضای بازیگری و خلق نقش یاری می رساند.

بازیگری دنیایی است که همه انسانها در زندگانی خود به شکل های گوناگون با آن مواجه می شوند و هر کسی صحنه روزگار خود را خلق می کند. این کتاب می تواند برای اجتماع بسیار مفید باشد، چون بیان و بدن و حرکاتی که یک بازیگر با آن روبه رو است در زندگی واقعی ما نقش بسزایی را خواهند داشت.

همچنین این کتاب می تواند به صورت جامع کمک حال رفتار و کردار اجتماعی باشد و مخاطب را آشنا می سازد که چگونه رفتار و کردار خود را چه در صحنه نمایش و چه در صحنه زندگی کنترل کنید و حس را به وجود آورید تا بتوانید مؤثر باقی بمانید و ارتباط چشمگیری داشته باشید.

درک اینکه من هستم، در همه شرایط حیاتی می باشد، با وجود بودنتان حس، حرکت و نگاهتان را به شخصیت بدوزید و با درکی درست از اتفاقات درسی مهم از صحنه بگیرید.

این کتاب ابزارهای بازیگری را برای شما تشریح می کند و متأسفانه بعضی از هنرمندان ما فکر می کنند که فقط بدانند کفایت می کند ولی دانستن و عمل نکردن مساوی است با ندانستن.

این کتاب شما را در رفتارهای اجتماعی روزمره و مدیریت صحیح بازیگری در سینما و تلویزیون آشنا می کند، چرا که هر آنچه که در فضای بازیگری رخ می دهد مانند زندگی پایدار و حیاتی است و باید آن را آموخت.

بازیگری در سینما و تئاتر فضایی دارد که یک بازیگر باید آن را کاملاً بشناسد و به آن ارج نهد و در زندگی روزمره هم چنین می باشد که با درک درست همه مفاهیم می توانیم به طریقه درست ارتباط گیری بپردازیم.

این کتاب توسط انتشارات افق بهار که ناشر خانم بهاره رضوانی و خالق این اثر مرتضی رمضان زاده می باشد.

طراحی جلد از سعید مرادی مدیر کانون تبلیغات پارسا انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه