English

رئیس اداره میراث‌فرهنگی ساری:

خانه‌های مسافر ساری ساماندهی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از ساماندهی تورهای غیرمجاز گردشگری و خانه‌های مسافر، خبر داد.

خانه‌های مسافر ساری ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم قادری در جلسه کمیسیون امنیت گردشگری که با حضور ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مرکز استان در فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد، اظهار داشت: خانه‌های مسافر و تورهای غیرمجاز شهرستان ساری ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از این شهرستان به‌عنوان یکی از پتانسیل‌های قابل توجه گردشگری و مقصد سفر به استان یاد کرد و ادامه داد: برای رفاه، آرامش و تأمین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان فعالیت تابلو بدست‌ها ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری گفت: با برگزاری جلسات متعدد با معاونان فرماندار و روئسای ادارات مرتبط، مقدمات لازم برای این ساماندهی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در حوزه مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی فراهم شده است و بر اساس جانمایی‌ها بزودی این مراکز مستقر می‌شود.

وی در زمینه برگزاری تورهای گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری وجود دارد و برای 4 دفتر نیز در سال جاری مجوز صادر می‌شود، بیان داشت: بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی تورهای غیرمجاز ساماندهی و از برگزاری آنها که آسیب‌های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه