English

معاون فرهنگی انصارالله یمن:

تا ساعت‌های آینده خبر مهمی از پیروزی نیرو‌های مقاومت یمن می شنوید

معاون فرهنگی انصارالله یمن در آمل گفت: تا ساعت‌های آینده خبر مهمی از پیروزی نیرو‌های مقاومت یمن در مقابله با رژیم صیهونیستی اطلاع رسانی خواهد شد.

تا ساعت‌های آینده خبر مهمی از پیروزی نیرو‌های مقاومت یمن می شنوید
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عبدالسلام المتمیز یمن در این همایش اظهار داشت: تا ساعت‌های آینده خبر مهمی از پیروزی نیرو‌های مقاومت یمن در مقابله با رژیم صیهونیستی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ملت یمن با اتکا به خداوند برای نصرت غزه به پا خاست و در دریای سرخ و دریای عرب با حمله به متحدان رژیم صیهونیستی و منافعشان به یاری غزه آمد.

معاون فرهنگی انصارالله یمن گفت: نکته مهم اتحاد مسلمانان در برابر رژیم صیهونیستی تا پیروزی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس نیز در این همایش عنوان داشت: پیوند زیبایی با این همایش از طبرستان تا یمن شکل گرفته است.

وی با اشاره به شهید شدن زنان و کودکان بی گناه غزه تصریح کرد: این شهدا زنده هستند و این موضوع را می‌توان در دفاع مقدس دید و نام و یادشان در تاریخ این سرزمین می‌درخشد.

سردار مسجدی افزود: در ظاهر جبهه دشمن پیروز شده، اما امروز میلیون‌ها انسان عاشق پرچم سیدالشهدا را بلند کردند و برای زیارت مرقد شریف آن امام همام حرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: شهدا برای دفاع از ولایت و کیان اسلامی به وظیفه خود عمل کردند و امروز وظیفه من وشما زنده نگه داشتن نام ویاد شهدا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با بیان اینکه اخبار شهادت مردم غزه دل ما را بدرد می‌آورد و قلب ها آزرده می‌شود، تأکید کرد: مبادا این کشتار‌ها و تخریب‌ها این تصور را بوجود بیاورد که آمریکا و اسراییل پیروز هستند، چرا که رژیم صیهونیستی به شدت مستأصل شدند و ارتش اسراییل به نتانیاهو فشار می‌آورد آتش بس کند.

وی ابراز داشت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی آواره شدند و در اردوگاه‌ها به سختی زندگی می گذرانند و با اینکه آماج بمباران هستند از سرزمین بیرون نرفتند.

سردار مسجدی اظهار داشت: جبهه مقاومت با تلاش سردار سلیمانی شکل گرفت و این تلاش‌ها زنده است. این جبهه و مقاومت فرزندان یمن و مجاهدان در سوریه، لبنان ، عراق و ایران پیروز این صحنه هستند.

همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجدالاقصی» از صبح امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه با حضور مهمانان داخلی و خارجی به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه