English

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص):

۳۴ زندانی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر مازندران آزاد شدند

۳۴ زندانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در ندامتگاه محکومین مواد مخدر مازندران آزاد شدند.

۳۴ زندانی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر مازندران آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حمیدرضا پوریانی در دیدار چهره به چهره با زندانیان ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان اظهار داشت: یکی از آسیب‌های مجازات حبس، به خصوص وقتی که سرپرست خانواده محکوم به حبس شود، تحمیل مشکلات اقتصادی بر خانواده هاست.

وی ادامه داد: توانمندسازی زندانیان از سازوکار‌های بازپروری و اصلاح زندانیان است که برنامه‌های مختلفی از قبیل آموزش، اشغال و حرفه آموزی را شامل می‌شود.

همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در حین حبس اشاره کرد و گفت: حرفه آموزی و اشتغال جدا از تأثیری که بر پیش گیری از تکرار جرم دارد می‌تواند از منظر اقتصادی به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده زندانیان، هم در دوره مجازات حبس و هم پس از آن کمک کند.

علی بابایی کارنامی افزود: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در بستر یک رویکرد اصلاح گرایانه و نگاه اقتصادی به مجازات و حبس تحقق پذیر است و باید به توانمندسازی در زندان‌ها توجه شود.

وی به مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های مازندران اشاره کرد و گفت: به منظور کنترل احساسات و واکنش‌های منفی جامعه نسبت به زندانیان آزاد شده از طریق راهکار‌های مناسب باید حامی زندانیان و خانواده آنان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه