English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور، خبر داد‌.

ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی اظهار داشت: به‌دلیل اهمیت برگزاری رویدادها در رونق گردشگری و شکوفایی صنعت توریسم و همچنین صیانت و پاسداشت فرهنگ بومی و محلی ۶ رویداد گردشگری مازندران در لیست تقویم گردشگری کشور به ثبت رسید.

وی ادامه داد: جشنواره انجیر و عزاداری قوم بنی اسد شهرستان گلوگاه، جشنواره شکوفه‌های بهار نارنج در دو شهر ساری و چالوس و جشنواره گلاب‌گیری شاه تاجر و جشن دیار علویان، بزرگداشت روز مازندران در نوشهر به لیست تقویم رویدادهای گردشگری کشور افزوده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این ممطلب که توسعه مازندران در گرو توسعه گردشگری است که باید در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی شود؛ یادآور شد: در مازندران رویدادهای متنوعی متناسب با اقلیم مختلف استان برگزار می‌شود که همگی می‌اواند به پتناسیلو محصول گردشگریتبدیل شود باید نقاط ویژه گردشگری و اولویت‌های استان را مشخص و الگوهای استاندارد برای توسعه آن را در قالب یک بسته سرمایه گذاری تعریف کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ رویداد گردشگری در تقویم گردشگری کشور به ثبت رسیده است؛ تصریح کرد: تمامی این رویدادها یک فرصت گردشگری است که باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه شهرداری‌ها و درایت و خلاقیت بخش خصوصی مغتنم شمرده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه