English

سرمربی شهرداری نوشهر:

مسئولان؛ مشکل میزبانی شهرداری نوشهر را حل کنند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر با تأکید بر اینکه این تیم مال مردم نوشهر است، گفت: مسئولان شهری و استانی باید پای کار بیایند و به تیم فوتبال شهرداری نوشهر کمک کنند تا از مشکلات و بلاتکلیفی زمین بازی رهایی پیدا کنند.

مسئولان؛ مشکل میزبانی شهرداری نوشهر را حل کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رضا ربیعی در پایان بازی با شهرراز شیراز که به تساوی یک بر یک رسید، اظهار داشت: در سه بازی اول، خارج از خانه بازی کردیم و الان هم که برای هفته چهارم مقابل پیکان باید بازی کنیم هنوز نمی دانیم باید در کدام زمین بازی کنیم و این موضوع اجحافی در حق تیم و هواداران و تماشاگران فهیم و فوتبالدوست نوشهری ما هستند که نمی توانند در نوشهر تیم خودشان را تشویق کنند.

وی با تأکید بر اینکه این تیم مال مردم نوشهر است، ادامه داد: مسئولان شهری و استانی باید پای کار بیایند و به تیم فوتبال شهرداری نوشهر کمک کنند تا از مشکلات و بلاتکلیفی زمین بازی رهایی پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم با تیم ما تعامل بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از حق میزبانی خودمان در نوشهر استفاده کنیم.

وی درباره بازی تیم خود با شهرراز بیان داشت: بچه بازی خیلی خوبی انجام دادند و خلق موقعیت های زیادی برای گل زدن داشتند اما تیم ما با مشکلات عجیبی مواجه می شود به طوری که تنها سه چهار ساعت مانده به شروع بازی، به ما اطلاع می دهند که کارت فلان بازیکن ما که در ترکیب اصلی قرار دارد به مشکل بر می خورد و ما به ناچار مجبور هستیم تا بازیکن جایگزین بگذاریم و این سبب بر هم خوردن ترکیب اصلی تیم چند ساعت قبل از شروع بازی می شود.

ربیعی ابراز داشت: باید انتظارات از تیم فوتبال شهرداری نوشهر به جا و منطقی باشد و اگر مسئولان از این تیم حمایت کنند قطع به یقین می توانیم در ادامه لیگ بهتر ظاهر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه