English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

طرح جامع گردشگری مازندران درحال تدوین است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: طرح جامع گردشگری مازندران با همراهی دانشگاه استان، مسیر علمی خود را طی می‌کند و در حال تدوین است.

طرح جامع گردشگری مازندران درحال تدوین است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی در نشست تخصصی گردشگری و صلح که در محل دانشگاه آزاد چالوس برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت اظهار داشت: وقتی شعار جهانی صلح را در نظر می‌گیریم باید به آن اعتقاد داشته باشیم و امروز چهره خبیث جنایتکاران نشان داد صلح را تنها در شعار به زبان می‌آورند. 

وی با اشاره به سه رکن مهم و مورد توجه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه گردشگری، امنیت، جذابیت و زیرساخت، ادامه داد: استان مازندران در دو مقوله جذابیت و امنیت به شکر خدا بهره‌مند است اما مقوله زیرساخت با تلاش تمام بخش‌ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اهمیت پژوهش و نگاه علمی به حوزه گردشگری بیان داشت: ارتباط خوبی با دانشگاه‌های سطح استان ایجاد شده است و قطعاً ایده و طرح‌ها در سطح استان و کشور بررسی می‌شود. 

وی ابراز داشت: پس از سال‌ها گلایه از نبود طرح جامع گردشگری، خوشبختانه این طرح با همراهی دانشگاه مازندران، مسیر علمی خود را طی می‌کند و انشاالله به‌زودی شاهد طرحی جامع برای گردشگری استان خواهیم بود. 

نشست تخصصی گردشگری و صلح به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری در محل دانشگاه آزاد چالوس با حضور کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه