English

سرمربی شهرداری نوشهر:

مردم نوشهر با فوتبال زندگی می کنند

سرمربی شهرداری نوشهر با اشاره به اینکه باعث افتخارم هست که در نوشهر مربیگری می کنم، گفت: تمام هَم و غم مردم نوشهر، همین فوتبال هست و مردم با فوتبال زندگی می کنند به طوری که در فصل گذشته در بازی های خانگی ۷ تا ده هزار فوتبالدوست نوشهری در طول ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند و در کنار ما بودند.

مردم نوشهر با فوتبال زندگی می کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رضا ربیعی در پایان بازی پر گل شهرداری نوشهر و پیکان تهران که با نتیجه ۳ بر یک به سود نوشهری های پایان یافت، با قدردانی از هیأت فوتبال استان البرز به جهت میزبانی از نوشهری ها اظهار داشت: تیم فوتبال پیکان تهران یک تیم بسیار قوی و منسجمی هست بی جهت نیست که در رده دوم حدول قرار دارد.

وی ادامه داد: با سبک بازی تیم پیکان کاملاً آشنا بودیم و در طول بازی سعی کردیم تمامی تاکتیک هایی که در طول هفته گذشته تمرین کرده بودیم را در مقابل تیم فوتبال پیکان پیاده سازی کنیم و در این کار هم موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر با بیان اینکه در این بازی می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم، گفت: بچه های در طول ۹۰ دقیقه بازی، تک تک برنامه هایی که به آنها محول شده بود را به خوبی در زمین پیاده کردند و من به بازیکنانم افتخار می کنم و به آنها خدا قوت می گویم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه به زودی مشکل میزبانی از تیمها در ورزشگاه نوشهر حل می شود، تصریح کرد: هرگز دوست ندارم درباره داوری ها صحبت کنم اما اگر داور گل دقیقه ۴۴ ما را مردود اعلام نمی کرد و ما با دو گل به رختکن می رفتیم قطعاً نتیجه بازی در پایان ۹۰ دقیقه خیلی بهتر از این بود ولی خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز بازی را دریافت کنیم و این برد را هم به هواداران فهیم نوشهری تقدیم می کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه باعث افتخارم هست که در نوشهر مربیگری می کنم، ابراز داشت: تمام هَم و غم مردم نوشهر، همین فوتبال هست و مردم با فوتبال زندگی می کنند و در فصل گذشته در بازی های خانگی ۷ تا ده هزار فوتبالدوست نوشهری در طول ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند و در کنار ما بودند و الان هم به بازیکنانم گفتم در تمامی بازی های خانگی و خارج از خانه باید همه سعی و تلاش خود را برای شادی این مردم به بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کسی از مسئولان مازندران و نوشهر وضعیت چمن ورزشگاه نوشهر را گردن نمی گیرد، گفت: این یک ورزشگاه قدیمی است و طبیعتاً دارای ایراداتی هست اما مسئولان مازندران که نوشهر انصافاً همه تلاش خود را به کار گرفتند تا مشکلات برطرف شود و یقیناً ما هم لحظه شماری می کنیم تا بتوانیم در نوشهر همراه با هوادارنمان از تیم های حریف میزبانی کنیم و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر در پایان با بیان اینکه برای چهار بازی قبلی پلن و برنامه داشتیم و در ادامه نیز برای تک تک بازی ها هم با برنامه و هدفمند جلو خواهیم رفت، افزود: از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی و همه کسانی که در تیم فوتبال شهرداری نوشهر فعالیت می کنند از آقای عادل خزایی شهردار زحمتکش و دلسوز صمیمانه تشکر می کنم که تک و تنها در کنار تیم هست و از تیم حمایت می کند و این برد را همچنین به ایشان هم تقدیم می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه