English

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران:

طرح مدیریت هوشمند تفکیک زباله از مبداء به زودی در استان اجرا می شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران با بیان اینکه طبق دستوراستاندارمازندران مبنی براینکه سازمان همیاری، طرح تفکیک زباله ازمبدا دراستان را به صورت جامع اجرا کند، گفت: سازمان همیاری شهرداری های مازندران با بررسی دقیق اجرای طرح های تفکیک زباله از مبدا در کلانشهر ها، در نظر دارد با استفاده از ظرفیت مدیریت هوشمند برای جمع‌آوری پسماند اقدام نماید.

طرح مدیریت هوشمند تفکیک زباله از مبداء به زودی در استان اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید حمید هاشمی با اشاره به مشکلات عدیده در حوزه پسماند استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دستور استاندار مازندران در خصوص اجرای این طرح فوری و لازم الاجراست، سازمان چند مجری توانا و موفق در اجرای این طرح را شناسایی و توان سنجی کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح مردم با اپلیکیشن‌های مخصوص میزان پسماند خشک خود را به اطلاع پیمانکاران و مجریان طرح می‌رسانند که اجرای این طرح موجب افزایش راندمان و کارآیی مدیریت تفکیک زباله از مبدأ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران یکی از مهمترین موضوعاتی‌ که باید در جامعه نهادینه شود را فرهنگ تفکیک زباله از مبداء عنوان کرد و گفت: اشاعه این فرهنگ در راستای تسهیل در بازگشت مواد بازیافتی به چرخه مصرف تأثیر فراوانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه