English

رئیس اداره راهداری محمودآباد خبر داد؛

بهره برداری از دوربرگردان محور محمودآباد به نور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمود آباد از بهره برداری دوربرگردان محور محمودآباد به نور (محدوده شرکت نفت) این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.

بهره برداری از دوربرگردان محور محمودآباد به نور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، ماشاله صفری اظهار داشت: این دوربرگردان با درخواست اهالی و تصویب شورای ترافیک شهرستان محمودآباد به صورت یک طرفه برای خودروهای سبک به اجرا درآمد.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث این دور برگردان را بالغ بر ۹ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این دور برگردان، با هدف بهبود وضعیت ایمنی با اجرای عملیات تعریض، زیرسازی و آسفالت به طول ۶۰۰ متر دو طرف و جداول جدا کننده باند گردش به اجرا در آمد و از شرایطی ایمنی مناسبی برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمود آباد گفت: این دور برگردان به‌ منظور افزایش ایمنی و تسهیل درامر تردد و استاندارد سازی در منطقه احداث شده است.

وی افزود: تبدیل بریدگی ها در جاده ها به دوربرگردان های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده های استان است.

صفری با اشاره به شرایط بومی منطقه و قرارگیری روستاها و مراکز جمعیتی و کشتزارها در حاشیه راه ها تصریح کرد: وجود شهرها و روستاهای متعدد در امتداد جاده های بین شهری عاملی است که بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع ها و بریدگی های متعددی در طول جاده های استان می شود که استاندارد نبودن این بریدگی ها و تقاطع های جاده ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می دهد.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی جاده های شهرستان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان، امیدواریم اعتبارات مورد نیاز جهت احداث دوربرگردان ها و تقاطع های ایمن در سطح جاده شهرستان به ویژه محور محمودآباد - سرخرود، تأمین شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمود آباد گفت: فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه