English

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مازندران:

مازندران دارای ۳۵ موکب ساماندهی شده است + عکس

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مازندران با قدردانی از مدیریت موکب قدمکاه شهدا و ستاد شهرستان چالوس و همچنین اعضای ستاد اربعین شهرستان در کمک و مساعدت، گفت: مازندران دارای ۳۵ موکب ساماندهی شده است.

مازندران دارای 35 موکب ساماندهی شده است + عکس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مرتضی عبادی در نشست تکریم خامان موکب قدمگاه شهدای شهرستان چالوس که با مشارکت خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: حضور موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف آن هم در کنار حرم امیرالمومنین علیه‌السلام فرصت مغتنمی است که نصیب این شهرستان شد فلذا قدردان این نعمت بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: در گذشته نه‌چندان بازگشایی راه کربلا از آرزوهای مردم و شهدای ما بود، چه کسی تصور می‌کرد روزی در چالوس بشینیم و در خصوص چگونگی خدمات‌رسانی بهتر به زائران حرم امیرالمومنین (ع) و حضرت سیدالشهداء (ع)‌ ‌برنامه ریزی نمائیم.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران تصریح کرد: سعادت خدمت رسانی به زائران اربعین هدیه الهی است و آرزومندیم که قادر به حفظ این روحیه باشیم.

 وی با قدردانی از مدیریت موکب قدمکاه شهدا و ستاد شهرستان چالوس و همچنین اعضای ستاد اربعین شهرستان در کمک و مساعدت، تصریح کرد: مازندران دارای ۳۵ موکب ساماندهی شده است.

عبادی بیان داشت: مردمی که در گذشته آرزوی سفر به کربلا و زیارت حرم های مطهر بروند امروز در قالب موکب با یکدیگر می نشینند و با یکدیگر درباره اینکه چگونه در جوار حرم امام علی (ع) و امام حسین (ع) بتوانند به زائران اباعبدلله الحسین در ایام اربعین خدمت ارائه کنند. 

وی ابراز داشت: این ۳۵ موکب مازندرانی در ایام اربعین همه تلاش و سعی خود را دارند تا زائران عزیز دغدغه ای جز زیارت نداشته باشند و در وافع موکب داران بحث اسکان و تغذیه زائران را با همراهی خادمان موکب را انجام می دهند.

در ادامه فرماندار چالوس نیز گفت: پیاده روی اربعین به عنوان یک سفر سخت هست و با وجودی این سختی ها اما بسیار شیرین است چون عشق به ائمه اطهار و امام حسین (ع) در دل ها وجود دارد.

محمد شریفی افزود: صرفاً پول داشتن باعث سفر و زیارت کربلا نمی شود بلکه امام حسین (ع) باید بطلبه تا بتوانیم به کربلا برویم و بنابراین سفر کربلا به نوعی دعوت اباعبدلله الحسین (ع) هست که عاشقان کوی دوست با هر شرایط و بضاعت مالی که داشته باشند را به سوی خود می کشاند. 

وی تأکید کرد: قدر سفر و پیاده روی اربعین را بدانیم چون بر سر سفره آقا اباعبدلله الحسین می نشینیم و از برکات مادی و معنوی آن در دنیا و آخرت بهره مند خواهیم شد.

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

 

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

تکریم خادمان موکب قدمگاه شهدای چالوس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه