English

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور خبر داد؛

خانه دار شدن ۲۲۰ مددجوی مازندرانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور گفت: امسال ۵۰۸ مسکن افتتاح شد که ۲۲۰ مسکن نیز در روزهای آتی تحویل مددجویان مازندرانی می شود.

خانه دار شدن ۲۲۰ مددجوی مازندرانی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید مرتضی بختیاری در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام ایران اسلامی و شهدای جبهه مقاومت با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی اسرائیل کودک کش را غافلگیر کرد، اظهار داشت: شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پایان راه مقاومت نیست.

وی با بیان اینکه ۸۲ هزار خانوار در استان مازندران تحت پوشش امداد قرار دارند و از این نهاد خدمات دریافت می کنند، ادامه داد: ۲ هزار و ۷۲۷ یتیم و ۱۱ هزار و ۷۳۰ نفر فرزندان محسنین نیز بخشی از این مددجویان را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: ۱۴هزار و ۴۴۸ حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۲۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از فرزندان معنوی خویش حمایت نمودند.

وی بیان داشت: میزان درآمد نقدی و جنسی کمیته امداد استان از محل کمک های مردمی در سال گذشته ۳۸۲میلیارد تومان بوده است.

بختیاری ضمن تحسین مراکز نیکوکاری استان که اقدامات ارزشمندی سال گذشته انجام دادند، یادآور شد: ۵۴۲ میلیارد تومان از سوی این مراکز به نیازمندان و مددجویان کمک شده است.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب، مردمی سازی کمک به نیازمندان را مهمترین وظیفه این مراکز محله محور اعلام نمودند، گفت: مراکز نیکوکاری در کوتاه ترین زمان مشکلات نیازمندان را مرتفع می کنند.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۴۶ فرصت شغلی باید توسط کمیته امداد در دیارعلویان ایجاد می شد که ۹ هزار و ۹۷۲ فرصت شغلی از این میزان محقق شد، ابراز داشت: ۶هزار و ۴۶۴ فرصت شغلی در سال جاری باید ایجاد شود که امید می رود تسهیلات اشتغال به موقع تخصیص یابد

وی خاطرنشان ساخت: ۳۴۰ میلیارد تومان سال گذشته از سوی استانداری مازندران برای ایجاد فرصت شغلی مددجویان درنظر گرفته شد که ۲۵۷ میلیارد تومان از این میزان جذب شد.

بختیاری با بیان اینکه سال گذشته ۳۸۴ واحد مسکونی مددجویی در استان افتتاح شد، تصریح کرد: امسال ۵۰۸ مسکن افتتاح شد که ۲۲۰ مسکن نیز در روزهای آتی تحویل مددجویان مازندرانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه