English

استاندار مازندران:

۸۲۰ میلیارد تومان برای کنارگذر بندر نوشهر هزینه شده است

استاندار مازندران با بیان این که کنارگذر منتهی به بندر نوشهر دهه فجر بهره‌برداری می‌رسد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

۸۲۰ میلیارد تومان برای کنارگذر بندر نوشهر هزینه شده است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در حاشیه بازدید از کنارگذر نوشهر با تأکید بر ضرورت اتمام این طرح مهم نوشهر، اظهار داشت: با تکمیل این طرح بسیاری از چالش های مربوطه که مطالبه مردم منطقه نیز بوده برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر با هدف توسعه روزافزون اقتصادی و افزایش تبادلات تجاری به باور کارشناسان نیاز روز منطقه به شمار می‌رود.

استاندار مازندران، طول پروژه کنارگذر بندر نوشهر را ۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این کنار گذر از طریق پل به خیابان امام رضا (ع) و ملت وصل می‌شود.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود تا تکمیل این طرح هزار میلیارد تومان هزینه صورت گیرد.

نوری با اشاره به اینکه این پروژه در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: این پروژه از سال ۹۸ شروع شد و امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان داشت: پسکرانه بندر نوشهر نیز در حال پیگیری است زیرا این بندر از بنادر قدیمی فعال و خوب استان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت بندری برای ترانزیت کالا استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه