English

استاندار مازندران در بازدید از پست برق شهرک صنعتی نکا:

واحدهای تولیدی صنعتی بزرگ از انرژی خورشیدی بهره گیری کنند

استاندار مازندران در بازدید از پست برق شهرک صنعتی نکا گفت: از واحدهای تولیدی صنعتی بزرگ شهرک خواستاریم تا مشکل برق را خود را با بهره گیری از انرژی خورشیدی تأمین کنند، چرا که این مدل در استان پاسخ مناسب به همراه داشته است.

واحدهای تولیدی صنعتی بزرگ از انرژی خورشیدی بهره گیری کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در بازدید از پست برق شهرک صنعتی نکا با اشاره به این که این شهرک از شهرک های خوب و باظرفیت استان است، اظهار داشت: تفاهم نامه این پست برق ۱۰۰ مگاواتی مربوط به ۱۴۰۱ است و عملیات اجرایی آن امسال آغاز شده است و پیشرفت خوبی داشته و تجهیزات بخشی از آن نیز تهیه و خریداری شده است.

وی با اشاره به این که به دلیل افزایش قیمت سالانه؛ اختلاف اعتباری جزیی بین دو طرف به وجود آمده که آن را به یک گروه کارشناسی ارجاع دادیم، ادامه داد: پاسخ این کار کارشناسی حاضر شده و مکاتبه ای روی نتایج این بررسی تنظیم و برای وزیر نیرو ارسال می شود و بنده نیز برای حل آن با وزیر جلسه ای خواهم داشت؛ لیکن اختلافات جزیی نباید مانع از انجام و پیشبرد روند کار شود و بخش مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید اختصاص یابد تا خط اتصال آغاز شود و پروژه به صورت موزون و هماهنگ به پیش رود.

استاندار مازندران گفت: این پست برق کمک می کند که واحدهای مستقر در شهرک کارشان را آغاز و تداوم بخشند و از مهاجرت عزیزان از این شهرک ممانعت می شود.

وی افزود: از واحدهای تولیدی صنعتی بزرگ شهرک خواستاریم تا مشکل برق را خود را با بهره گیری از انرژی خورشیدی تأمین کنند، چرا که این مدل در استان پاسخ مناسب به همراه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه