English

استاندار مازندران:

محیط زیست و تولید با همراهی می توانند به پیشرفت استان کمک کنند

استاندار مازندران رعایت مسائل زیست محیطی از سوی تولید و همراهی و حمایت محیط زیست از تولید را عامل مهمی در توسعه استان دانست و گفت: محیط زیست و تولید با همراهی می توانند به پیشرفت مازندران کمک کنند.

محیط زیست و تولید با همراهی می توانند به پیشرفت استان کمک کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران، اظهار داشت: واحد های تولیدی و صنعتی استان اگر با تکنولوژی روز قادر به حل مسایل زیست محیطی هستند باید با نگاه حمایتی با آنان همراهی کرد.

وی ادامه داد: نظارت و پایش بر خط محیط زیست مازندران بر واحد های صنعتی و تولیدی به خصوص کشتارگاه های صنعتی استان ضروری است.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران باید تا با زمانبندی مناسب به صاحبان کشتارگاه های مازندران فرصت اجرای طرح های زیست محیطی را برای پایش برخط بدهد، گفت: کشتارگاه های طیور مازندران نقش محوری را در تولید و توزیع گوشت مرغ پایتخت و استان دارد.

وی تصریح کرد: اعمال قانون زیست محیطی با واحد های صنعتی همراه و دغدغه مند، نباید منجر به توقف به ویژه در کشتارگاه های طیور مازندران شود.

نوری در بخش دیگری به مسایل کارگری و کارفرمایی مازندران اشاره و بیان داشت: مشاغل در بخش گردشگری و کشاورزی مازندران فصلی است، بنابراین باید همه مسایل و مشکلات کارفرمایی و کارگری را به درستی رعایت کرد.

وی افزود: جهش تولید با نگاه حمایتی از کارفرمایان محقق می شود، صد البته کارفرمایان هم باید به وظایف خود در خصوص پرداخت های کارگران کاملاً عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه