English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

آمادگی هلال احمر مازندران برای جمع آوری کمکهای مردمی‌ جهت مظلومان غزه، لبنان و یمن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی پایگاهها و شعب این جمعیت برای جمع آوری کمکهای مردم شریف و نوع دوست استان جهت مسلمانان مظلوم غزه، لبنان و یمن خبر داد.

آمادگی هلال احمر مازندران برای جمع آوری کمکهای مردمی‌ جهت مظلومان غزه، لبنان و یمن
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، غلامعلی فخاری با بیان اینکه بر اساس تصمیمات استانی و با توجه ابلاغ استانداری، دبیرخانه ستاد جمع آوری کمکهای مردمی‌برای مظلومان غزه، لبنان و یمن با عنوان ایران همدل در این جمعیت تشکیل شده است، اظهار داشت: تمام توان عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال احمراستان مازندران در این راستا تمرکز یافته است تا کارنامه درخشانی از نوع دوستی مردم استان به ثبت برسد.

وی ادامه داد: هم استانی‌های نیک اندیش و نیک سیرت می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حسابهای ۹۹۹۹۹ بانک ملی با کد دستوری(# ۱*۱۱۲*) ، ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی با کد دستوری( # ۵*۱۱۲*) و ۹۹۹۹۹بانک ملت با کد دستوری( # ۷*۱۱۲*) و یا در صندوقهایی که به همین منظور طراحی شده است واریز نموده و همچنین کمکهای غیر نقدی خود را نیز به شعب و پایگاههای جمعیت هلال احمراستان تحویل دهند.

پویش ایران همدل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران مایحتاج و ملزومات غیرنقدی را شامل پتو، چادراسکان، زیرانداز، بالش، انواع کنسرو، ماکارونی، خرما، رب گوجه، انواع شوینده و لوازم بهداشتی، پوشاک، سیم برق و سرپیچ و سیم سیار، سرویس پخت و پز و قابلمه و تابه و... اعلام کرد و با تأکید بر ضرورت مشارکت همه جانبه آحاد مردم نوع دوست استان در این طرح گفت: مسلمانان تحت ستم غزه، لبنان و یمن بیش از هرزمان دیگری به کمک های ما نیاز دارند و باتوجه به توحش رژیم صهیونی در هدف قرار دادن زیرساختها، ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم تا جای ممکن و مقدور به کمک آنان بشتابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه