English

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی برگزار شد

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان مرکزی در سالن جلسات استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلقت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی ، مهندس سبحانی کارشناس حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، مدیر تعاون روستایی استان و معاونین و روسای ستادی در سالن جلسات استان برگزار شد.

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمد حسین بهاور سرپرست تعاون روستایی استان از حضور میهمانان به خاطر اهمیت دادن به موضوع تقدیر و تشکر نموده و گزارشی از اهم فعالیت ها و وظایف سازمان تعاون روستایی به عنوان بازوی اصلی دولت در بحث کشاورزی ارئه نمود .

وی گفت : حضور روحانیت و مبلغ دینی در ادارات می تواند منشا تحولات مثبتی در بحث دینی و فرهنگی و تقویت روحیه ایثار و جهادی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خلقت ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین ( ع ) و یاران با وفای ایشان ، بیان داشت : یکی از مباحث مهم عاشورا بحث نماز می باشد . 

وی در ادامه اضافه کرد : نماز خواندن امام(ع) در ظهر عاشورا علت های مختلفی داشته است:که مهم ترین آن نشان دادن اهمیت نماز و احکام شرعی بود .

از اهداف مهم امامان(ع) در تمام لحظات زندگی، توجه دادنِ عملی به اهمیت احکام شرعی میباشد و هیچ کار مهمی آنها را از این وظیفه و هدف باز نمی داشت.

نقل شده است که امام علی(ع) در جنگ صفین نزدیک ظهر، چشم به آسمان دوخته بودند و منتظر وقت نماز بودند تا نماز را اول وقت به جا آورند. ابن عباس که این حالت امام(ع) را دید، سؤال کرد: «یا امیرالمؤمنین، نگران چیزی هستید؟!» امام(ع) فرمود: «منتظر رسیدن وقت نماز می باشم.» ابن عباس گفت: «در این وقت حساس نمی توانیم دست از جنگ برداشته و مشغول نماز گردیم.» امام فرمود: «ما با دشمنان، برای نماز می جنگیم.»

وی لزوم همکاری جدی مدیر استان را با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور و همچنین مسئولیت سنگین این حوزه را به جناب حجت الاسلام والمسلمین نظری مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سازمان استان تاکید نمودند. 

در پایان مراسم حکم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین نظری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان قرائت گردید و ایشان در ادامه با قرائت یک حدیث فرمودند : انشالله بتوانم در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال و نیز قوانین اساسنامه سازمان مرکزی ، تحقق شعائر و وظایف عقلی و شرعی با همکاری هم گامهای موثری را برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه