English

در شش ماهه نخست امسال:

۸۰۰ هزارتن انواع محصولات در شرکت پتروشیمی شازند تولید شده است

در شش ماهه نخست امسال، ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه قبل، ۳۶ درصد رشد دارد.

800 هزارتن انواع محصولات در شرکت پتروشیمی شازند تولید شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج مرکزی، قاسم ساکی، معاون تولید و رئیس مجتمع پتروشیمی  شازند در نشست جام رسانه‌ای امید استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال و به دنبال نامگذاری سال، جهاد تولید در مجتمع پتروشیمی شازند شکل گرفت و شاهد رکورد شکنی تولید در این شرکت هستیم.

وی افزود: در 6 ماه نخست امسال 800  هزار تن انواع محصولات در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه قبل، 36 درصد رشد دارد.

معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند گفت: شرکت پتروشیمی شازند  برای اولین ‌بار و در کنار چهار کشور چین، آلمان، فرانسه و آمریکا، موفق به تولید کاتالیست روپک شده که این افتخار  بزرگی است.

ساکی افزود: تولید کاتالیست روپک سالانه  ده هزار میلیارد ریال سودآوری دارد که به عنوان یک تجارت پر سود با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان انجام شده است.

وی ادامه داد: فروش تولیدات شرکت پتروشیمی شازند در این مدت به بیش از 133 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه قبل، 10 درصد افزایش دارد.

معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند گفت: این شرکت جزو معدود پتروشیمی‌هایی است که برق تولید می‌کند و تنها شرکتی است که در کشور ماده اولیه پلاستیک سرم را تولید می‌کند.

وی گفت: 80 تا 90 درصد کاتالیست‌های شرکت، تولید داخل است و از ابتدای سال شاهد رکورد شکنی تولید در این شرکت هستیم و  بر تولید داخل تاکید شده است.

عکس خبر پتروشیمی2

عکس5

 

عکس6

عکس4

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه