English

در نشست شورای اداری استان مرکزی مطرح شد:

مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان مرکزی ایجاد می‌شود

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: به زودی اولین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه و پوشاک اسلامی کشور در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان مرکزی ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، نشست شورای اداری استان مرکزی به ریاست استاندار و با حضور حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارتباط تصویری فرمانداران برگزار شد.

محمد امین باقری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این جلسه با ارائه گزارشی از برگزاری رویداد فرهنگی، هنری و علمی "شمیم یاس دیار آفتاب"، گفت: در این طرح به زودی اولین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه و پوشاک اسلامی کشور در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید انبوه مطابق با سلیقه نسل جوان و منطبق با معیارهای اسلامی با کیفیت مطلوب و عرضه و فروش با قیمت مناسب از اهداف و رویکردهای اجرای این طرح است.

باقری اضافه کرد: در این طرح بخش طراحی پوشاک، بخش تولید خانگی و بخشی خط تولید انبوه و صنعتی با حضور خیاطان حرفه ای و تجهیزات صنعتی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: توزیع پوشاک و ملزومات عفاف و حجاب در سطح استان مرکزی و سایر استان‌ها است و بخش نمایشگاه محصولات تولیدی این مرکز دیگر مواردی است که در این طرح دیده شد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی و هنری در ۱۰ رشته خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد فراهانی رئیس سازمان تبلیغات استان مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر پیوست تبلیغی و فرهنگی اقدامات است که با توجه به ضعفی که در این حوزه وجود دارد راه‌اندازی مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مجتمع با نام اختصاری "ماهور" دارای بخش‌های مختلفی از جمله باشگاه فکری نوش‌اندیش برای برنامه های گفتمانی، مرکز آموزش تخصصی مهارت‌های رسانه‌ای و مرکز رشد هسته‌های فناور و خلاق حوزه رسانه و فرهنگ برای پرورش ایده ها تا رسیدن به محصول، است‌.

 

رهبر معظم انقلاب بر مردمی‌سازی اقتصاد تأکید دارند

سید مبین حجازی دستیار استاندار مرکزی در امر مردمی سازی دولت نیز در این جلسه با بیان اینکه رئیس جمهور بر مردمی‌سازی امور تاکید ویژه دارند، گفت: انقلاب اسلامی مردمی است و هر جا مردم وارد کار شوند، توفیقات چشمگیر است و کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی بیان کرد: ابتدای امسال نیز رهبر معظم به بحث مردمی‌سازی اقتصاد تاکید داشتند که این مهم نشان از آن دارد که با وجود نقش آفرینی مردم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اما در حوزه اقتصاد به خوبی کار نشده است.

دستیار استاندار مرکزی در امر مردمی سازی دولت ادامه داد: طرح شهریاران به دنبال کشف ایده‌ها برای حل مشکلات در بخش‌های مختلف از سوی اقشار مختلف مردم، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی است.

حجازی اظهار کرد: انتظار است مردم استان مرکزی با ظرفیت‌های خوبی که در استان سراغ داریم در رویداد ملی شهریاران مشارکت گسترده داشته باشند و ایده‌ها و اقدامات مناسبی را به ثبت برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه