English

تاکید معاون دادگستری استان مرکزی بر ساماندهی سریع روز بازارهای اراک

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی، بر ساماندهی سریع روزبازارهای شهر اراک تاکید کرد.

تاکید معاون دادگستری استان مرکزی بر ساماندهی سریع روز بازارهای اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، « محسن خیرمند» روز سه‌شنبه در نشست کارگروه ساماندهی روزبازارهای شهر اراک در سالن جلسات شهرداری این شهر، افزود: فعالیت روزبازارها در شهر اراک مشکلات زیادی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده که باید هرچه سریعتر رفع شود.

وی بیان کرد: نیاز است این بازارروزها پس از ساماندهی در مناطق حاشیه شهر برده شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرکزی پیشنهاد داد: زمین موقوفه‌ای بین شهرک یک و ۲ حمید اراک وجود دارد که می‌تواند فضای خوبی برای برگزاری روزبازارها حتی در چند روز هفته باشد.

خیرمند گفت: همچنین در منطقه سردشت نیز زمینی مربوط به شهرداری اراک وجود دارد که این منطقه نیز قابلیت برگزاری روزبازار را دارد.

وی عنوان کرد: بحث حفظ سلامتی مردم در اقلام عرضه شده در بازار روزها از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی افزود: در روزبازارها انواع و اقسام خوراکی‌ها بدون نظارت عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: خرید از مغازه‌ها متفاوت از روزبازارها است زیرا کسبه دارای کارت بهداشتی، جواز کسب و در واقع شناسنامه‌دار هستند، اما افرادی که با وانت‌بار اقدام به فروش میوه و تره‌بار و یا سایر اقلام خوراکی می‌کنند قابل اطمینان نیستند و هیچ تضمینی روی سلامت محصولاتی که عرضه می‌کنند، نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: چه کسی مجوز داده تا وانت‌بارها کف معابر محل فروش ایجاد کنند؟

خیرمند گفت: البته امروز معضل در شهر اراک تنها روزبازارها و وانت‌بارها نیست بلکه بسیاری از کافه‌ها نیز میز و صندلی‌های خود را در کف خیابان‌ها چیده‌اند و رفت و آمد را برای مردم سخت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی روزبازارها باید مشخص شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه