English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی:

انتخاب اصلح هنر مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی: انتخاب اصلح هنر مردم است و باید همه تلاش کنند تا در این عرصه حضوری آگاهانه داشته باشند.

انتخاب اصلح هنر مردم است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در آیین زنگ انقلاب مدرسه شاهد دخترانه قمر بنی هاشم(ع) شهرستان اراک، با تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایمان به خدا، حضور مردم و حمایت از رهبر سه مولفه مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

«سید مجتبی آل‌یاسین» افزود: حفظ نظام نیز در سایه توجه به این سه مولفه مهم است که باید با جدیت از سوی همه دنبال شود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده که حفظ آنها بر همگان واجب و ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه، زنان در کسب موفقیت‌های جمهوری اسلامی نقش موثری داشته‌اند، گفت: دختران دانش آموز امروز، مادران فردا و تربیت کننده نسل آتی هستند و این قشر باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آنها به نسل‌های آینده بکوشند.

آل یاسین اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و در پاسداری از خون این عزیزان همه مسئولیت بزرگی برعهده دارند.

وی گفت: حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه بر قدرت بیشتر نظام و انقلاب می‌افزاید و شرکت در این آزمون سیاسی یک تکلیف است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی افزود: انتخاب اصلح هنر مردم است و باید همه تلاش کنند تا در این عرصه حضوری آگاهانه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه