English

هیچ گونه خبری درباره نتایج انتخابات به غیر از ستاد انتخابات استان قابل قبول نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هیچ گونه خبری درباره نتایج انتخابات به غیر از ستاد انتخابات استان قابل قبول نیست.

هیچ گونه خبری درباره نتایج انتخابات به غیر از ستاد انتخابات استان قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «بهنام نظری» روز پنجشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: براساس ماده ۷۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصلاحات آن در یکم مردادماه ۱۴۰۲ فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام موعد قانونی تبلیغات، در روز ۱۰ اسفندماه، هر گونه فعالیت تبلیغاتی نامزدها در این روز برابر قانون ممنوع است و با ستادهای تبلیغاتی که خارج از موعد قانونی اقدام به تبلیغات کنند، برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: ملاک در شمارش آرای انتخابات، یک پنجم آرای سالم است که اسامی کاندیداها به درستی در صندوق انداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هیچ گونه خبری درباره نتایج انتخابات به غیر از ستاد انتخابات استان قابل قبول نیست.

نظری افزود: متولیان امر انتخابات در استانداری مرکزی از هیچ گروه و جناح سیاسی در انتخابات جانبداری نکرده و هدف برگزاری انتخابات سالم، مورد توجه است.

وی بیان کرد: در هیچ دوره ای مانند امسال در انتخابات از بخشدار تا مدیرکل به علت تخلف، عزل و برکناری در سطح کشور انجام نشده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: شماره حساب داوطلبان انتخاباتی دریافت شده و تمام هزینه‌های آنها مستندسازی شده و بازرسی صورت گرفته است.

نظری اظهار کرد: دولت برای تبلیغات داوطلبان انتخابات بهترین شرایط را با مناظره در صدا و سیما فراهم کرد و بیش از ۱۸۳ مکان شامل سالن همایش و سالن کنفرانس در استان برای کاندیداها پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه ۷۴ نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان مرکزی از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند، بیان کرد: هم‌اکنون ۲۸۸ نفر آماده رقابت در استان هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: انتخابات از ساعت هشت تا هجده تعیین شده که عوامل اجرایی ۲ ساعت قبل از آغاز انتخابات در حوزه حضور دارند.

نظری اضافه کرد: یک‌هزار و ۸۶ شعبه برای انتخابات استان در نظر گرفته شده که ۷۴۶ شعبه ثابت، ۳۴۰ شعبه سیار، ۶۲۰ شعبه شهری و ۴۱۴ شعبه روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه