English

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

** تشکل‌های مردم‌نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند

** تشکل‌های مردم‌نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی در راستای اشاعه سبک زندگی ایرانی - اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و بایدتلاش مضاعفی به کار گیرند.

محمدعباسی در نشست تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: تشکل‌های مردم‌نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند و این قشر از جایگاه خاصی برخوردارند.

وی بیان کرد: تشکل‌های مختلفی از جمله اقتصادی و سیاسی در جامعه وجود دارد که هر کدام به‌دنبال منفعتی هستند، اما تشکل‌های مردم‌نهاد، غیرانتفاعی و غیرسیاسی هستند که دنبال هیچ سود و منفعتی نیستند و در راستای حل مشکلات جامعه گام برمی‌دارند.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، اما جرات مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

عباسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از ۵ کشور قدرتمند دنیاست و دشمنان از این مسیر ترس فراوان دارند و در بحث اقتصادی نیز شکست خورده‌اند و امروز هر آنچه در توان دارند برای تغییر ذهن‌ها و ترویج فساد به کار گرفته‌اند.

وی گفت: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در این مسیرها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق نقش موثری دارند و باید تلاش مضاعفی از سوی آنها صورت گیرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی بهره‌گیری از هنر را در بخش‌های مختلف موردتوجه قرار دهند.

عباسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر مردمی‌سازی امور تاکید ویژه دارند و باید کارهایی که مردم می‌توانند انجام دهند، دولت‌ ورود نکند.

در این نشست، تشکل‌های مردم‌نهاد استان مرکزی و گروه‌های جهادی، مسائل و مشکلات گروه‌های کاری خود را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه