English

چهارمین نشست تخصصی فرماندهان پایگاههای بسیج شرکت های پالایشی کشور برگزار شد

چهارمین نشست تخصصی فرماندهان پایگاههای بسیج شرکت های پالایشی کشور با حضور مهندس رجبی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند ، مهندس صدری جانشین مرکز بسیج وزارت نفت و مهندس اسناوندی فرمانده حوزه بسیج شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند در سالن جلسات مدافعان حرم برگزار شد.

چهارمین نشست تخصصی فرماندهان پایگاههای بسیج شرکت های پالایشی کشور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، رجبی مدیرعامل شرکت در ابتدای نشست ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم گفت : مجموعه وزارت نفت و همچنین شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند در خط مقدم تولید است و تولید محصولات فرآورده های نفتی در این مجموعه از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است و وظیفه همه ما در این برهه حساس خیلی مهم و اثرگذار است .

رجبی با اشاره ای به پاسخ شکوهمندانه سپاه اسلام به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گفت: تحقق وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی وعده ای بود که ذیل تفکر بسیج شاهد تحقق آن بودیم.    

در ادامه این نشست مهندس اسناوندی ؛ فرمانده حوزه بسیج شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی ایران طی سخنانی به تشریح اهمیت بسیج در عرصه های مختلف از جمله حضوربسیجیان دردوران دفاع مقدس و حوزه های سازندگی ، اردوهای جهادی ، راهیان پیشرفت وبرنامه های پیش رو پرداخت.  

در ادامه مهندس صدری جانشین مرکز بسیج وزارت نفت گفت : شرکت ‍ پالایش نفت امام خمینی ره علیرغم اینکه نقش مهمی در تولید دارد در مسایل فرهنگی و اجتماعی علی الخصوص مسولیت های اجتماعی هم نقش موثری دارد .

وی ادامه : ایجاد کانون تخصصی بسیج و راه اندازی هیات های اندیشه ورز در سطح پایگاهها از رویکرد بسیج در وزرات نفت می باشد و انتظار است فرماندهان پایگاه بسیج با تعامل و همدلی با ادارات حراست ، ایمنی و HSE ضمن داشتن آمادگی های لازم نسبت به شناسایی و احصای نقاط آسیب پذیر در تاسیسات و اماکن اقدامات لازم را انجام دهند .

در ادامه مهندس فراهانی مدیر توسعه منابع انسانی و فرمانده بسیج شهید رجایی شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند درخصوص تاریخچه بسیج پالایشگاه وهمچنین اهداف بسیج کارگری وفعالیتهای صورت گرفته در این عرصه گزارشی ارائه کرد.

درپایان این نشست حاضرین نیز نظرات و همچنین پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزارشدن برنامه ها تا رسیدن به اهداف عالیه بسیج ارائه کردند. 

گفتنی است در ‍پایان این نشست حجت الاسلام شاه حسینی امام جماعت مسجد النی (ص) به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم روشنگری و مدیحه سرایی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه