English

عملکرد بازیکنان مقابل فولاد رضایت‌بخش بود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: عملکرد بازیکنان مقابل فولاد رضایت‌بخش بود.

عملکرد بازیکنان مقابل فولاد رضایت‌بخش بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمد رجائیان روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: اگرچه قرارداد حسینی ۲ ساله است اما به دنبال تمدید قرارداد این مربی به مدت زمان بیشتری هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد باشگاه آلومینیوم با مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم، استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: گروهی که برای حسینی کار می‌کنند، استعدادیاب‌های قوی هستند که شناخت آنها نسبت به بازیکنان زیاد است.

رجائیان عنوان کرد: باشگاه آلومینیوم به دنبال آن است که هم از بازیکنان بومی جوان و هم از بازیکنان خارج از استان استفاده کند تا چرخه تولید بازیکن را رقم بزند و تبدیل به باشگاه بازیکن‌ساز و ستاره ساز شود.

وی گفت: قرارداد بیشتر بازیکنان آلومینیوم هم ۲ ساله است که وضعیت تمدید قراردادها در پایان فصل مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک در خصوص عملکرد بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در اراک، گفت: با وجود اینکه نبود هواداران در ورزشگاه روی بازی تاثیر گذار بود، اما در مجموع عملکرد بازیکنان به خصوص در نیمه دوم بازی رضایت‌بخش بود.

رجائیان اظهار کرد: ترس ما از این بود که برد شیرین مقابل پرسپولیس باعث باخت ما مقابل فولاد شود اما بازیکنان نشان دادند که در هر بازی به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستند.

سید مجتبی حسینی پس از لغو قرارداد سید مهدی رحمتی در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، سکان هدایت تیم آلومینیوم اراک را برعهده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه