English

آیین بزرگداشت دهه کرامت در دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد

آیین بزرگداشت دهه کرامت، سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) در محل اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

آیین بزرگداشت دهه کرامت در دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت مراسم جشنی با حضور مدیرکل، معاونین، مسئولین و سایر کارکنان دامپزشکی استان مرکزی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد گذشته ، پیش رو و دهه کرامت به همکاران و شاغلین دامپزشکی استان به بیان صفات حضرت علی بن امام رضا (ع) و خواهر گرانقدر آن حضرت پرداخت.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین صابری میهمان و سخنران مراسم، به مقام والای امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره نمود و در خصوص آثار و برکات شناخت بیشتر این بزرگواران و الگو برداری از سیره زندگی این بزرگان مطالبی را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صابری دهه کرامت را ایامی بسیار مهم و با برکت برشمرد و گفت: معجزات این بزرگان و معصومین بر همگان ثابت شده است و چه سعادتی بزرگیست که به بتوانیم به زیارت بارگاه این بزرگان متشرف شویم و در هنگام بروز مشکلات به آن ها متوسل شویم.

در پایان این مراسم ضمن قرائت مولودی توسط برادر سعید احمد لو ، با اهدای لوح و هدایایی به مناسبت روز روابط عمومی از زحمات و تلاش همکاران روابط عمومی این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه