English

استاندار مرکزی:

پیوند علم و فناوری، هنر و رسانه با بیداری و آزادگی در مرکز رسانه‌ای ماهور شکل گرفته است

مخلص‌الائمه افزود: در این رقابت، پیوند علم و فناوری، هنر و رسانه با بیداری و آزادگی در مرکز رسانه‌ای ماهور شکل گرفته است.

پیوند علم و فناوری، هنر و رسانه با بیداری و آزادگی در مرکز رسانه‌ای ماهور شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، فرزاد مخلص‌الائمه روز جمعه در آیین افتتاحیه مسابقه تولیدات محتوایی با عنوان« طوفان بیداری» در مرکز ماهور اراک، افزود: مرکز ماهور با همت مدیران، مسیر رشد را با شتاب طی می‌کند تا به نتایج مورد نظر دست یابد.

وی بیان کرد: ۱۱۰ نفر در رویداد فرهنگی و رسانه‌ای طوفان بیداری در مرکز ماهور اراک رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

استاندار مرکزی گفت: امید است این رویداد هنری با نتایج خوب به کار خود پایان دهد.

مخلص‌الائمه افزود: در این رقابت، پیوند علم و فناوری، هنر و رسانه با بیداری و آزادگی در مرکز رسانه‌ای ماهور شکل گرفته است.

وی به تاریخچه مبارزه در فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: همه دشمنان تلاش کردند تا نفس آزادی را در غزه بگیرند اما جریان‌های مبارزاتی، اجازه نداد و اکنون همه جهان بر علیه رژیم صهیونسیتی فریاد نابودی سر می‌دهند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث بیداری جامعه جهانی از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین شد.

نادرقلی ابراهیمی افزود: رژیم صهیونسیتی با هماهنگی در جهان عرب و توافق ۲۰۲۰ با بحرین و امارات، جاده را برای امنیت خود هموار کرد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق نیز گفت: در این عملیات قدرت نظامی ایران به جهانیان نشان داده شد.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از هفت اکتبر تاکنون جمعیت زیادی از مردم مظلوم فلسطین به ویژه در غزه شهید شدند اما جریان فکری در جهان شکل گرفته و همه ظلم علیه مردم مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند.

ابراهیمی افزود: اولین جریان سازی رسانه‌ای در استان مرکزی در راستای بررسی زوایای مختلف رویداد طوفان الاقصی در کشور شکل گرفته است هرچند دیر آغاز شده اما حرکت ارزنده‌ای است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها و رویدادها باور مبارزه با ظلم را تقویت می‌کند.

ابراهیمی افزود: شبکه خبری الجزیره در غزه به صورت انحصاری فعالیت رسانه‌ای دارد و ما هم باید چنین شرایطی را برای فعالیت‌های رسانه‌ای پرقدرت در غزه با هدف حمایت از فلسطین مظلوم برای خود فراهم کنیم.

وی بیان کرد: اکنون با جوشش رسانه‌ای که در مرکز ماهور رقم زده شده ، می‌توان در بخش تنویر افکار عمومی جهانی، موثر بود.

رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی هم گفت: این پارک‌ در حوزه ثبت آثار رسانه‌ای ورود کرده است.

«علی داستان» افزود: شرکت‌ها با ۲ مقوله شامل، نوآوری و اتصال به بازار، در مرکز ماهور اراک مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۹۰ نفر در چهار حوزه رسانه، پوستر، موشن‌گرافی و آزاد برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کردند که ۱۱۰ نفر انتخاب و امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: شرکت کنندگان از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ساعت هشت عصر به تولید اثر می پردازند و اختتامیه این رویداد با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه