English

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی:

طرح نهضت ملی اراک یکی از ابرپروژه‌های مسکونی کشور محسوب می‌شود

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح نهضت ملی اراک یکی از ابرپروژه‌های مسکونی کشور محسوب می‌شود و چالش‌ها و مشکلات این طرح باید در سطح ملی پیگیری شود.

طرح نهضت ملی اراک یکی از ابرپروژه‌های مسکونی کشور محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «نادرقلی ابراهیمی» روز شنبه در گفت و گویی افزود: طرح نهضت ملی اراک یکی از ابر پروژه‌های مسکونی کشور محسوب می‌شود و چالش‌ها و مشکلات این طرح باید در سطح ملی پیگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین دلایل تامین نشدن مسکن برای حدود ۴۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن در شهرهای اراک، کمیجان و خنداب از دیگر مسائلی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تسریع در راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اراک - تهران، ضرورت توجه به روکش آسفالت جاده‌های روستایی، تسریع در مطالعات بزرگراه سلفچگان، اراک، شازند، بروجرد و آغاز عملیات اجرایی، تسریع در تکمیل مطالعات راه اصلی آهنگران، ساروق، کمیجان و مساعدت لازم برای ترمیم بناهای تاریخی با همکاری شهرداری و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر خواسته‌های به حق مردم بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

ابراهیمی عنوان کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تمامی موارد مذکور با اولویت توسط دفاتر مرتبط وزارتخانه بررسی و اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌های مربوطه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه