English

استاندار مرکزی:

خدمت به مردم بویژه محرومان اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود

استاندار مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با اشاره به تغییر ریل‌گذاری دولت مردمی سیزدهم به بخشی از خدمات شهید جمهور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم بویژه محرومان اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود.

خدمت به مردم بویژه محرومان اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در اراک افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد که احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌ تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی ایشان بود.

وی، به انتخابات پیش‌رو اشاره و بر حضور حداکثری تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم را مردم انتخاب کردند و در انتخابات پیش‌رو، این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند؛ دولت آینده از هم‌ اکنون یک رسالت مهم دارد و آن عبارت است از تداوم میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشت.

استاندار مرکزی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله استان اشاره کرد و گفت: جدای از نگاه جوان‌گرایی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۲ مولفه مهم داشت، یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی(ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: فرماندهی سپاه استان مرکزی طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت، حضور در بحران‌ها، اقدامات محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها همه به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه های اجرایی رقم خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه