English

نشست سیاسی، بصیرتی و جشن دهه امامت و ولایت در دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد

همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری و دهه امامت و ولایت نشست سیاسی بصیرتی با موضوع انتخابات و مراسم جشنی در محل اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

نشست سیاسی، بصیرتی و جشن دهه امامت و ولایت در دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری و دهه ولایت و امامت نشست سیاسی بصیرتی با حضور مدیر کل، معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، روسای ادارات فنی و سایر کارکنان این اداره کل و با موضوع انتخابات و جشنی در محل سالن جلسات دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام بادران مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این اداره کل در خصوص خطبه غدیر، فضائل امام علی (ع) و برکات دهه امامت و ولایت مواردی را مطرح کرد.

در ادامه این نشست جناب سرهنگ طیبی سخنران و میهمان این نشست به بیان اهمیت و لزوم انتخاب درست و اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

طیبی همچنین در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ سخنانی را مطرح و انتخاب فرد اصلح و مطابق با معیارهای رهبر انقلاب و قانون اساسی را در این عرصه بسیار حائز اهمیت دانست.

سخنران این نشست در ادامه صحبت ها با تبیین موقعیت حساس جامعه در این برهه از تاریخ، در خصوص رعایت اصول اخلاقی در معرفی کاندیدا های انتخاباتی نکاتی را بیان کرد.

قرائت مولودی توسط برادر سعید احمدلو مداح اهل بیت و برگزاری مسابقه به مناسبت دهه کرامت از دیگر برنامه های این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه