English

در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مرکزی صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

از مهندس رجبی مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و جمعی از خیرین مدرسه ساز، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش ،استاندار و جمعی از مسئولین استان مرکزی در فرهنگ‌سرای شهر اراک برگزار شد، از خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود، قدردانی به عمل آمد .

در این مراسم خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورگفت تعهد خیران مدرسه‌ساز کشور از ۳۴ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

خان محمدی اضافه کرد: ۳۲ هزار کلاس درس در یک هزار و ۱۷ روز فعالیت دولت سیزدهم در نقاط مختلف کشور احداث و تقدیم دانش‌آموزان شد که در حال حاضر فرصتی برای افتتاح بسیاری از این طرح‌ها وجود ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید تصریح کرد: خیران ایران اسلامی در حوزه‌های دیگر هم ورود کرده‌اند، اما مدرسه‌سازی ریشه‌دارترین حوزه خیری کشور است که اثرگذاری گسترده‌ای برای جامعه دارد و در حال تبدیل شدن به یک جریان اجتماعی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: هم اینک قطار مدرسه‌سازی با سرعت در حال شتاب گرفتن است و بیش از هشت هزار و ۳۰۰ طرح در کشور در حال ساخت است.

وی ادامه داد: تا چند سال پیش فعالیت خیران مدرسه‌ساز تنها محدود به ساخت مدرسه بود اما هم اینک خیران در حوزه مدرسه‌یاری و تجهیز و مناسب‌سازی هم فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه