English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

استان مرکزی در سیاه چاله جمعیتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی در سیاه چاله جمعیتی قرار دارد.

استان مرکزی در سیاه چاله جمعیتی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی
، بهنام نظری در آیین اختتامیه طرح ملی ایده‌پردازی در اراک، افزود: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی کشور بسیار، سرنوشت‌ساز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مردمی صبور، فهیم و با غیرت داریم که با تمامی مشکلات و کمی و کاستی ها، با صبوری و وفاداری به آرمان شهدا و امام شهدا در دفاع از کشور بزرگمان ایران با شور و شعور ولایی و حسینی، غیرتمندانه در تمامی عرصه های اجتماعی حضور دارند و در انتخابات پیش رو نیز حضوری گسترده خواهند داشت.

نظری با اشاره به عمر کوتاه دولت سیزدهم گفت: دولت شهید رئیسی کار خود را با خدمت صادقانه، به شکل آشکارا نشان داد و شهید رییسی، هرگز وقت خود را صرف تخریب نکرد بلکه به مردم خدمت کرد.

وی به ویژگی دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: توجه به مردم و در خط ولایت بودن ، ویژگی برجسته رییس جمهور شهید بود و همواره بر این مهم تاکید داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش جمعیت اشاره و گفت: استان مرکزی نه در چاله جمعیتی بلکه در سیاه چاله جمعیت افتاده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شمار بالای جمعیت از مولفه‌های قدرت است اگر تلاش به موقع صورت نگیرد نمی‌توان از این مولفه بهره‌مند شد.

نظری افزود: همه مولفه‌های قدرت با جوانی جمعیت تامین می شود و باید باور غلطی که در گذشته گفته می‌شد «۲ بچه کافی» از جامعه زدوده شود.

وی بیان کرد: دشمنان از جمعیت جوان آگاه، هراس دارد بنابراین با افزایش جمعیت و نگه داشتن جمعیت جوان، باید دشمنان را مایوس کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کاهش جمعیت و افزایش شمار سالمندان کشور را با چالش جدی مواجه می‌کند که با تاکید مقام معظم رهبری باید این مشکل رفع شود.

حسین محمودی‌فر افزود: کاهش موالید توازن جمعیتی را برهم می‌زند و حمایت از سالمندان به مشکل جدی مواجه می‌شود.

وی در ادامه به آثار ارسالی به جشنواره طرح ملی ایده‌پردازی اشاره کرد و ادامه داد: 103 اثر با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ،جوانی جمعیت، ترویج ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت فرزندان از ۱۷ استان به دبیرخانه ارسال و از این تعداد، سه اثر منتخب و هشت اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سه اثر منتخب این جشنواره به ترتیب از استان‌های مرکزی، قم و خراسان رضوی برگزیده شدند.

محمودی‌فر افزود: همچنین ۲۶ اثر ارسالی به این جشنواره که قابلیت اجرا دارند در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه