English

نشست سیاسی جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد

نشست سیاسی جهاد تبیین در انتخابات با حضور سرهنگ طیبی کارشناس مسائل سیاسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از کارکنان دامپزشکی استان، سایر مسئولین و حاضرین در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

نشست سیاسی جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام خلقت در این نشست با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار حساس و مهم هستیم، اظهار کرد: بعد از حادثه دلخراش شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان مجبور شدیم در هشتم تیرماه انتخابات زود هنگام برگزار کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفتند: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.

حجت الاسلام خلقت افزود: سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی همچنین بر لزوم جهاد تبیین اشاره کردند و بیان داشت: باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.

سرهنگ طیبی، کارشناس مسائل سیاسی هم در این نشست در خصوص اهمیت و لزوم انتخاب درست و اصلح در انتخابات پیش رو اشاره کرد.

سرهنگ طیبی همچنین در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ سخنانی را مطرح و انتخاب فرد اصلح و مطابق با معیارهای رهبر انقلاب و قانون اساسی را در این عرصه بسیار حائز اهمیت دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه