English

امام جمعه اراک:

رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند

امام جمعه اراک گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند.

رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، رئیس‌جمهور آینده باید استقلال سیاسی ایران را حفظ کند.

وی ادامه داد: کار و تلاش شبانه‌روزی، خدمت به محرومان، اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی مهمترین ویژگی‌های شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی بود، که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

خطیب جمعه اراک اظهار کرد: وابستگی و تکیه بر کشورهای دیگر هیچ دردی را از ما دوا نمی‌کند و آنچه که سعادت ملت و میهن اسلامی را به دنبال دارد توانایی استفاده از ظرفیت‌های داخلی از سوی دولتمردان و به خصوص رئیس جمهور است.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: امیدواریم خداوند متعال همانگونه که ملت سرافراز ایران را در حوادث و پیش آمدهای گوناگون درطول چندین دهه ازعمربا برکت جمهوری اسلامی به ساحل امن رساند با برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی باردیگرصفحه زرینی برافتخارات ملت ایران افزوده شود.

وی اظهار کرد: مردم در انتخابات امروز بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که برای آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور حساسند و از دستاوردهای آن با جان و دل حفاظت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مهمترین مسائل کشور را اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب باید برای تمام این عوامل مهم برنامه داشته باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به احیای واحدهای صنعتی استان مرکزی در دولت سیزدهم افزود: اگر همت کنیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و گام‌های بلندی در جهت اعتلای نظام اسلامی برداریم. مردم حق دارند که از ما انتظار داشته باشند.

وی با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی در استان مرکزی گفت: مشکل محیط زیست در استان یک مشکل جدی و البته حل‌شدنی است ولی نیاز به کار علمی و مجاهدت دارد. کارخانه‌های ما باید با حداکثر ظرفیت کار کنند و بحث مسکن و اشتغال و نظام آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفتم تیرماه و سالروز شهادت دکتر بهشتی نیز گفت: این شهید والامقام ویژگی‌های ارزشمندی داشت که می‌تواند برای‌همه و به ویژه مدیران الگو قرار گیرد .

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: برقرای عدالت و امنیت در نقاط مختلف، زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم می کند بنابراین دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی باید دست به دست یکدیگر بدهند تا عدالت و امنیت به طور کامل در جامعه برقرار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه