English

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و معنادار مردم در چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: هشتم تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و گسترده خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار سرزمین آفتاب رقم زدند.

در ادامه این پیام آمده است: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری را سنگین‌تر می‌کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی و مخلص‌الائمه در بخش دیگری از این پیام ضمن گرامیداشت یاد شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تشکر کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه