English

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی:

هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج توسط پست بانک استان مرکزی در دولت سیزدهم پرداخت شد

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج در راستای قانون جوانی جمعیت توسط این بانک در دولت سیزدهم به ۸۰۰ زوج جوان در استان پرداخت شد.

هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج توسط پست بانک استان مرکزی در دولت سیزدهم پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «حمید مصلحی» در گفت‌وگویی افزود: این مجموعه بانکی همچنین ۳۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری به ۷۲۸ خانواده در دولت سیزدهم پرداخت کرد.

وی بیان کرد: ۳۲۲ نفر هم در دولت سیزدهم موفق به دریافت وام اشتغالزایی به مبلغ ۴۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال شدند که برای ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و کمک به اشتغال مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی واریز شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: پست بانک این استان در این مدت نیز ودیعه مسکن و هزینه ساخت مسکن روستایی را نیز پرداخت کرد.

مصلحی درباره تامین شعب پست بانک برای ارز اربعین افزود: ۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار دینار سال گذشته در اختیار زائران اباعبدالحسین(ع) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با گسترش خدمات الکترونیک و ظرفیت‌های اقتصادی در روستاها، ۴ هزار و ۴۶۰ دستگاه پُز به کسبه در روستاها اختصاص یافت و ۴۸ عدد خودپرداز نیز در باجه‌های بانکی روستایی نصب شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: کاهش مهاجرت، تردد بین روستا و شهر، گسترش دسترسی به خدمات بانکی و مالی، افزایش اعطای وام، اعتبارات به بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از کسب‌وکارها، ارائه خدمات ارزی به همراه بهبود درآمدها و هزینه‌ها از دستاوردهای دیگر پست بانک این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه