English

سرپرست شهرداری اراک خبر داد؛

مهار آتش‌سوزی انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت عملیات نفس‌گیر در ساعت پنج و ۳۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) مهار شد.

مهار آتش‌سوزی انبار علوفه گاوداری جاده اراک - تهران پس از ۱۵ ساعت
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی
، مجتبی خراجی در گفت و گویی افزود: ساعت ۱۵ روز گذشته (شنبه) نهم تیرماه گزارشی مبنی بر حریق گسترده در انبار علوفه گاوداری در جاده اراک - تهران، محدوده روستای خیرآباد به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله چندین خودروی سنگین اطفای حریق به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد علوفه و گستردگی حریق، پنج خودروی سنگین اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره ۱ (۲ خودرو)، ۲، پنج و ۱۱ به همراه ۲ خودروی آتش‌نشانی از روستای خیرآباد و کارچان و یک دستگاه تانکر پشتیبانی آب از سازمان عمران شهرداری اراک در محل حاضر شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با تلاش فراوان، آتش نشانان توانستند پس از ۱۵ ساعت عملیات نفس‌گیر، حریق را کنترل و خاموش و از سرایت شعله‌های آتش به نقاط دیگر جلوگیری کردند.

خراجی عنوان کرد: ۳۰ آتش‌نشان در این عملیات سنگین حضور داشتند و هم‌اکنون نیز چهار دستگاه خودرو آتش‌نشانی در محل حضور دارد و مشغول عملیات لکه‌گیری است.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه