English

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی:

اراضی مورد نیاز ۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان مرکزی تامین می‌شود

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: هم اکنون مجوز تامین اراضی ۲۵ هزار واحد در شهرهای این استان برای اجرای طرح نهضت از کارگروه و شورای برنامه ریزی استان در حال اخذ است.

اراضی مورد نیاز ۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان مرکزی تامین می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مجید تاجی در گفت و گویی اظهار کرد: برای این تعداد واحد نهضت ملی مسکن یک هزار و ۳۵۹ هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان اضافه می شود تا طرح های این نهضت در بخش های مختلف به ویژه جوانی جمعیت و اقدام ملی مسکن در آنها اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در جریان دوره های ثبت نام نهضت ملی مسکن در این استان ۱۶۰ هزار و ۵۷۹ متقاضی نام نویسی کرده اند افزود: تاکنون از این تعداد ۵۳ هزار و ۳۳۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده اند و راه و شهرسازی با اخذ مجوز از شورای برنامه ریزی برای ۵۴ هزار و ۴۳۱ واحد تامین زمین کرده اند.

به گفته تاجی، ۲۴ هزار و ۱۵۸ واحد نهضت ملی مسکن به مرحله تخصیص پروژه رسیده و پروانه ساختمانی ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد از واحدها صادر شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه تامین مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت از دیگر بخش های نهضت ملی مسکن است یادآور شد: اجرای هشت هزار و ۹۸۶ واحد از محل این بخش در دستور کار راه و شهرسازی استان مرکزی قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه