English

نماینده ولی‌فقیه تاکید کرد؛

شناسایی استعدادهای نهفته جامعه هدف توسط تشکل‌های ایثارگری

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تشکل‌های ایثارگری باید استعدادهای نهفته جامعه ایثارگر کشور را شناسایی، معرفی و چهره‌سازی کنند.

شناسایی استعدادهای نهفته جامعه هدف توسط تشکل‌های ایثارگری
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی
، حجت‌اسلام سید رمضان موسوی مقدم در گردهمایی اعضای تشکل‌ها و نخبگان شاهد و ایثارگر استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک، افزود: نقش تشکل‌های ایثارگری بسیار اثرگذار است و تلاش‌های این قشر در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگر جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: تشکل‌های ایثارگری افراد نخبه و اثرگذار هستند که از مدارک تحصیلی بالایی برخوردارند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: تشکل‌های ایثارگری صرفا صنفی نباشند و در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم فعالیت گسترده داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم عنوان کرد: تشکل‌های ایثارگری از توان، لیاقت و شایستگی‌های لازم برخوردارند.

وی گفت: تشکل‌های ایثارگری در اجرای بسیاری از قوانینی که تصویب شده اما در دستگاه‌های اجرایی معطل مانده، می‌توانند با رایزنی و پیگیری اثرگذار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: این تشکل‌ها باید نقد سازنده داشته باشند و مجموعه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند باید جهت‌گیری ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم اظهار کرد: ۱۳۰ تا ۱۴۰ تشکل ایثارگری در کشور فعال است که می‌توانند یک تشکل مرکزی و یک حزب بزرگ سیاسی و فرهنگی تشکیل دهند.

استاندار مرکزی هم در این گردهمایی گفت: در یک‌هزار روز از عمر بابرکت دولت سیزدهم، خدمات زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفت.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: تقدیر الهی بر این شد تا دولت سیزدهم سه ساله پایان یابد و فرصتی برای تبیین دستاوردهای این دولت حاصل نشد.

وی بیان کرد: برگزاری دومین کنگره شهدای استان و تجلیل از مادران و همسران شهدا در دستور کار است.

استاندار مرکزی ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا خدمات بیشتری به جامعه ایثارگر که حق بزرگی به گردن همه دارند، ارایه شود.

مخلص‌الائمه یادآور شد: انتظار است اقشار مختلف مردم جمعه پیش رو، مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و با آگاهی رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: امید و اعتماد مردم به دلیل ۱۰ سال تعطیلی کشور و عدم استفاده از فرصت‌ها کاهش یافته و رئیس جمهور شهید تمام تلاش خود را برای احیای امید و ترمیم اعتماد عمومی به کار گرفت.

استاندار مرکزی افزود: ایشان موفقیت‌های زیادی در این راستا کسب کرد، اما نیاز به فرصت‌های بیشتر بود که حاصل نشد.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: جمعه ۱۵ تیرماه روز انتخاب مجدد است و مردم تلاش کنند با انتخاب صحیح فردی را انتخاب کنند تا ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هم در این نشست گفت: تشکل‌های شناسنامه‌دار این استان شامل انجمن جانبازان نخاعی، انجمن جانبازان بسیج، تشکل یادگاران شهدا، جمعیت وفاداران به آرمان‌های انقلاب، تشکل پیام آزادگان و کانون ایثار و شهادت خادمیاران استان قدس رضوی است.

رضا ربیعی افزود: حدود ۲۰ گروه در قالب گروه‌های جهادی و خادمیاران شهدا و موکب‌ها در زمینه فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، ورزشی، بهداشت و درمان، علمی و آموزشی فعالیت دارند و عمده فعالیت آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت موجود در جامعه ایثارگری است.

وی بیان کرد: فعالیت دیگر مشارکت در ارایه خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی مددکاری، اجرای طرح سپاس و فعالیت در حوزه بهداشت و درمان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: برگزاری اجتماعات و سخنرانی مراسمات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور در راهپیمایی به صورت منسجم و برپایی موکب اربعین از دیگر اقدامات بنیاد شهید این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه