English

مدیرکل راهداری مرکزی خبر داد؛

فعالیت ۱۲ طرح راهداری در جاده‌های شهرستان دلیجان با نیم همت اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۲ طرح مختلف راهداری در شبکه راه‌های شهرستان با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.

فعالیت ۱۲ طرح راهداری در جاده‌های شهرستان دلیجان با نیم همت اعتبار
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهرداد جهانی با اشاره به اهمیت راه‌های شهرستان دلیجان و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب کشور گفت: برای نگهداری و ارتقاء کیفیت و ایمنی راه‌های شهرستان دلیجان، در حال حاضر ۱۲ پروژه مختلف در حوزه اجرای آسفالت ، افزایش سطح ایمنی و ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران جاده‌ای در این شهرستان فعال است.

وی مجموع اعتبار این طرح‌ها را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شش پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، پنج پروژه ایمنی و یک پروژه احداث مسجد بین راهی در محورهای مواصلاتی دلیجان در دست اقدام است.

لکه گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان و بلعکس در قالب دو قرارداد با ۱۰۸ میلیارد تومان، لکه گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - اصفهان با ۱۶ میلیارد تومان، روکش آسفالت محور دلیجان - محلات با ۳۲ میلیارد تومان، روکش آسفالت محور دلیجان - نراق - مشهداردهال با ۳۲ میلیارد تومان، لکه گیری و روکش آسفالت محور سلفچگان - دلیجان - محلات با ۲۰۰ میلیارد تومان از جمله اقداماتی است که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های شهرستان دلیجان در دست اقدام است.

جهانی خاطرنشان کرد: امسال ۹۵ کیلومتر خط کشی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان دلیجان انجام شده و هشت کیلومتر حفاظ میانی بتنی در محورهای دلیجان - محلات و کمربندی غربی دلیجان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال اجراست.

احداث یک باب مسجد بین راهی در محور دلیجان - اصفهان، اجرای شیب شیروانی در محور دلیجان - سلفچگان و بلعکس، ترانشه برداری و ایمن سازی محور دلیجان - نراق - مشهداردهال و نصب انواع تابلوهای ایمنی در سطح محورهای مواصلاتی از جمله اقداماتی است که وی به اجرای آن‌ها نیز اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایان یادآور شد: در نظر داریم برای ارتقاء رویه آسفالتی محور روستایی جاسب، یک لایه روکش آسفالت نیز در تابستان امسال اجرا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه